معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، هتل های اصفهان، هتل های شیراز، هتل های یزد، هتل های مشهد

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل های تهران، هتل های اصفهان، هتل های شیراز، هتل های یزد، هتل های مشهد

هتل آپارتمان شمس,هتل صدرا شیراز

هر سال عید به یکی از شهرهای می رفتیم و این بار تصمیم بر این داشتیم که به شیراز برویم. وسایل مان را جمع کردیم و به راه افتادیم. وقتی به شیراز رسیدیم دیگر هوا تاریک بود به همین خاطر تصمیم گرفتیم اول اتاق بگیریم و بعد در شهر گشتی بزینم از قبل قرار بود یا در هتل ساسان شیراز و یا در هتل پارسیان شیراز که تعریف شان را زیاد شنیده بودم اتاق بگیریم وقتی مستقر شدیم به دیدن حافظیه و آرامگاه سعدی رفتیم و آخر شب را در باغ ارم گذراندیم در روزهای دیگر نیز به تماشای مجموعه زندیه آرامگاه خواجوی کرمانی تخت جمشید شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام وکیل عمارت شاپوری و عمارت کلاه فرنگی رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز

هر بار که به شیراز می رفتم اول به حافظیه و آرامگاه سعدی سری می زدم و بعد برای گرفتن اتاق یا به هتل آپارتمان شمس و یا به هتل صدرا شیراز می رفتم شیراز مکان های دیدنی بسیاری دارد مانند عمارت شاپوری شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام و باغ وکیل باغ ارم تخت جمشید و ... که اگر بخواهی همه آنها را ببینی باید حدود یک هفته در این شهر بمانی هر چند من هرگز نتوانستم این مدت در این شهر بمانم و هر بار که به شیراز می روم یک سری را می بینم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز

واقعا با شکوه بود این بنای ساخته شده دست بشر، تخت جمشید. هنوز من در حیرت آخر چگونه چنین بنایی می توان ساخت در مدتی که من در شیراز بودم بیشترین زمانم را در تخت جمشید گذراندم و ما بقی را در شاهچراغ به همین خاطر نتوانستم به خوبی در این شهر بگردم این بار که شیراز رفتم حتما به آرامگاه سعدی و حافظیه و مسجد وکیل و باغ ارم می روم هر بار که تصمیم به رفتن به این شهر کردید قبل رفتن به شیراز از آنجا که هتل های شیراز خیلی سریع پر می شوند برای رزرو هتل شیراز اقدام کنید.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر شیراز و شهر زاهدان

به دلیل تعمیرات شرکت را دو هفته تعطیل کردند به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم به مسافرت برویم او اسرار داشت تا به زادگاهش زاهدان برویم ولی من دوست داشتم شیراز سفر کنیم هر چند در آخر تصمیم گرفتیم به هر دو شهر برویم اول به اهواز رفتیم و در یکی از باشکوه ترین هتل های این شهر یعنی هتل استقلال زاهدان اتاق گرفتیم در چند روزی که در زاهدان بودیم به تماشای باغ گراناز غار هفتاد ملا خانه ابویی ساختمان قدیمی گمرک کاروان سرای نصرت آباد رفتیم و بعد به سمت شیراز رفتیم در شیراز در هتل شیراز که هتل بسیار بزرگ و جالبی بود ساکن شدیم در شیراز به تخت جمشید آرامگاه سعدی حافظ و خواجوی کرمانی مسجد و حمام و باغ وکیل و .... رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر چابهار

چند ماهی بود که خانواده ام قول داده بودم که آنها را برای دیدن جنگل حرا و تالاب لیپار و رودخانه  باهوکلات به منطقه آزاد چابهار ببرم تا آنکه فرست اش پیش آمد .البته خودم چند باری به چابهار رفته بودم و هر بار که به آنجا می رفتم در هتل لاله چابهار اتاق می گرفتم این با نیز می خواستم در همین هتل اتاق بگیرم و از آنجا که می دانستم مردم زیادی به دلیل زیبایی و سرویس دهی مناسب به این هتل می آیند قبل از حرکت برای رزرو هتل لاله چابهار اقدام کردم .در مدتی که در چابهار بودیم علاوه بر نقاطی که قرار بود برویم به تماشای ساحل صخره ای گل فشان چابهار و قلعه پرتغالی ها و ... نیز رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اهواز

از آنجایی که میهمانان زیادی را برای کنفرانس دعوت کرده بودیم به دمبال جایی می گشتیم که هم سالن کنفرانس مناسب داشته باشد و هم افرادی که از شهر های دیگر می آیند جای مناسبی برای ماندن به همین دلیل برای رزرو هتل پارس اهواز به آن هتل رفته و آنجا را برای مدت مشخصی رزرو کردیم تصمیم مان بر این بود که میهمانان را برای دیدن از مکان های دیدنی اهواز همچو تالاب بامدژ آبشار مصنوعی و بنای تاریخی معین التجار ببریم. خدا را شکر همه از هتل پارس اهواز راضی بودند به همین خاطر ما از آن تاریخ به بعد تمامی برنامه های خود را در آن هتل اجرا می کنیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر آبادان

از بعد از جنگ دیگر به آبادان نرفته بودم شهر به کلی عوض شده بود ولی هنوز نخل های سر بریده بودند به دمبال جایی می گشتم که هم به جاده ساحلی و هم موزه آثار جنگی نزدیک باشد به همین خاطر به هتل کاروانسرای آبادان که هتل زیبایی بود رفتم داخل هتل کاروانسرا نیز مانند بیرونش با شکوه بود.در چند روزی که در آبادان بودم به تماشای سینما نفت و رکس کلیسای سورت و بازار کویتی ها رفتم از این که می دیدم این شهر این همه بعد از جنگ پیشرفت کرده است خوشحال بودم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر آبادان

دمبال جایی بودیم  که هم به تمام جاهای دیدنی آبادان نزدیک باشد و هم امکانات و پذیرایی خوب به همین خاطر به هتل آزادی آبادان یا همان هتل پارسیان آبادان رفتیم این هتل از نظر جغرافیایی بسیار عالی بود به تمام نقاط شهر نزدیک بود ما توانستیم در دو روز به تماشای سینما شیرین، مسجد رنگونی‌ها، سینما نفت، موزه آبادان، تندیس سینما رکس، کلیسای سورت گاراپت  برویم هتل به رودخانه و دریاچه مصنوعی نزدیک بود.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر آبادان و شهر اهواز

واقعا غروب های اهواز با صفا بود طوری کا محو تماشای این صحنه شده بودیم که یادمان رفته بود باید برای رزرو هتل هدیه اهواز به آن هتل برویم. وقتی به هتل رسیدیم ساعت نه بود بنابر این اتاقی گرفتیم و وسایل مان را در آن قرار دادیم و برای دیدن آبشار مصنوعی به راه افتادیم در روزهای بعد به دیدن تالاب بامدژ و بانی تاریخی معین التجار خانه دادرس و سرای عجم رفتیم پس از اهواز به سمت آبادان شهر سینماهای قدیمی که قدمت سینماهایشان برابری  می کند با قدمت پالایشگاه های آبادان به راه افتادیم در آبادان در هتل پارسیان آزادی آبادان که هتل زیبایی بود اتاق گرفتیم و و بعد برای تماشای موزه آبادان کلیسای سورت و بازار کویتی ها رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اهواز

هر بار که قرار بود با تور بچه های دانشگاه را به اهواز ببریم برایشان در هتل اکسین یا هتل نادری اتاق می گرفتم چون پذیرایی مناسبی داشتند این بار نیز بچه ها را به همین هتل ها بردم برنامه تور از این رو بود که آنها را برای تماشای سرای عجم و خانه دادرس و بنای تاریخی معین التجار ببریم و شب نیز برای دیدن آبشار مصنوعی اهواز که در شب بسیار زیبا بود برویم تا به حال به تالار بامدژ نرفته بودیم ولی این بار تصمیم بر این داشتیم که به آنجا نیز برویم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اهواز

به محض اقامت در هتل پرشیا اهواز با برادرم تماس گرفتم تا به او خبر دهم. هتل پرشیا به ساحل کارون نزدیک بود به همین خاطر من آنجا را انتخاب کردم از طرفی هتل شیک و زیبایی بود. روز اول به تماشای بنای تاریخی معین التجار و خانه دادرس رفتم و در روزهای دیگر نیز به بازدید از تالاب بامدژ و آبشار مصنوعی و سرای عجم .از آیین قهوه خوری اعراب اهواز زیاد شنیده بودم ولی نتوانستم در آن مراسم شرکت کنم.چیزی که نظر مرا جلب خود کرد صنایع دستی این شهر بود که بسیار زیبا بودند.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اهواز

برای دیدن یکی از دوستان دوران خدمت به اهواز رفتم از آنجا که من آدم خجالتی بودم تصمیم گرفتم در یکی از هتل های اهواز اتاق بگیرم تا به خانه شان نروم در نزدیکی رود کارون در هتل ایران اهواز اتاقی گرفتم و بعد به همراه دوستم به گشتن در شهر پرداختیم به دیدن تالاب بامدژ و بنای تاریخی معین التجار و خانه دادرس رفتیم در چند روزی که من آنجا بودم هیچ شبی مانند شبی که آبشار مصنوعی اهواز که بزرگترین آبشار مصنوعی خاورمیانه است نبود البته در آیین فهوه خوری این شهر نیز شرکت کردم که جالب بود.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر بوشهر و شهر آبادان

خیلی وقت بود که به مسافرت نرفته بودیم برای همین تصمیم گرفتیم برای چند روزی از تهران دور باشیم چون زمستان بود نمی شد به شمال رفت به همین خاطر به جنوب رفتیم اول به بوشهر و بعد به آبادان در بوشهر برای بازدید از موزه رئیسعلی دلواری رفتیم و در هتل دلوار اتاقی گرفتیم به بازدید از بناهای دیدنی بوشهر همچو قلعه نصوری کشتی رافائل گنبد نمکی جاشک و بندر باستانی سی نیز دیدن کردیم و بعد از چند روز به آبادان رفتیم و در هتل آبادان ساکن شدیم در آبادان به تماشای سینما شیرین آبادان سینما رکس سینما نفت و مسجد رنگونی ها رفتیم.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اصفهان

توست شرکت به یک تور پنج روزه برای دیدن شهر اصفهان و کاشان رفتیم. اول ما را به شهر کاشان بردند در کاشان برای دیدن مراسم گلابگیری به قمصر رفتیم و بعد به آرامگاه سهراب و دیدن شهر زیر زمینی نوش آباد و حمام فین رفتیم دو روزی که در کاشان بودیم در هتل سرای عامری ها برایمان اتاق گرفته بودند بعد از دو روز به سمت اصفهان به راه افتادیم راهنمای تور از راننده خواست تا ما را از کنار زاینده رود ببرد تا ما هم سی و سه پل و هم پل خواجو را ببینیم و هم برای سه روز در هتل شاه عباسی که نزدیک زاینده رود بود. روزهای بعد ما را برای تماشای عالی قاپو میدان امام مسجد جامع منارجنبان چهلستون و آتشگاه بردند.

معرفی هتل ها و مراکز اقامتی شهر اصفهان

چند روزی بود که از سمت مازندران به سمت جنوب کشور حرکت کرده بودم در هر شهری که در مسیرم بود توقفی می کردم وقتی به اصفهان رسیدم به هتل عباسی اصفهان رفتم و اتاقی گرفتم چون نمی شد اصفهان را یکی دو روزه گشت این شهر پر از بناهای تاریخی همچو چهل ستون منارجنبان و آتشگاه و میدان امام و بازار سنتی و عالی قاپو و... است از نظر من باید یکی دو هفته آنجا ماند و اگر از نم می شنوید در هتل عباسی اتاق بگیرید زیرا هتلی مجلل با شکوه و زیباست.